Document Capture gør fakturering lettere
Fakturering er en tilbagevendende og nødvendig begivenhed, og afhængig af de store mængder fakturaer er det en tidskrævende opgave med mange gentagelser.
Document Capture er den ideelle softwareløsning til at automatisere processerne inden for kreditorbogholderi. Ved at benytte denne løsning kan du effektivt optimere din arbejdstid, undgå gentagende arbejde og gøre det sjovere at arbejde med kreditorbogholderi.
Med Document Capture minimeres risikoen for småfejl, der som dominoeffekt, kan aflede flere fejl.
Automatiseret fakturabehandling er designet til at reducere risikoen for tastefejl, forhindre forsinkede betalinger og sikre, at ingen fakturaer går tabt under processen.
Opret kreditorens oplysninger én gang og design dine skabeloner. Herefter automatiseres genkendelsen af alle dokumenter fra denne leverandør. Det sparer tid, reducerer risici og mindsker fejl.
Document Capture afkoder, indlæser og registrerer data fra alle fakturaer direkte ind i Business Central. Du kan læne dig tilbage, imens systemet aflæser og behandler dine fakturaer.
For at arbejde med dine dokumenter i Document Capture, er det nødvendigt at importere dem til Business Central først. Dette kan gøres ved at modtage dem på forskellige måder:
Alle relevante oplysninger overføres automatisk til de rette felter i Business Central, hvilket effektiviserer registreringen af dine indgående dokumenter. Måden, hvorpå oplysningerne aflæses, afhænger af den specifikke dokumenttype, f.eks. købsfakturaer, salgsordrer, kontrakter, kundekontoudtog osv. Uanset dokumenttypen kan de alle håndteres og behandles centralt i dokumentkladden.