Document Capture gør betaling lettere
Fakturering af køb er en tilbagevendende og nødvendig begivenhed, og afhængig af de store mængder fakturaer er det en tidskrævende opgave med mange gentagelser.
Document Capture er den ideelle softwareløsning til at automatisere processerne inden for kreditorbogholderi. Ved at benytte denne løsning kan du effektivt optimere din arbejdstid, undgå gentagende arbejde og gøre det sjovere at arbejde med kreditorbogholderi.
Med Document Capture minimeres risikoen for småfejl, der som dominoeffekt, kan aflede flere fejl.
Automatiseret fakturabehandling er designet til at reducere risikoen for tastefejl, forhindre forsinkede betalinger og sikre, at ingen fakturaer går tabt under processen.
Opret kreditorens oplysninger én gang og design dine skabeloner. Herefter automatiseres genkendelsen af alle dokumenter fra denne leverandør. Det sparer tid, reducerer risici og mindsker fejl.
Document Capture afkoder, indlæser og registrerer data fra alle fakturaer direkte ind i Business Central. Du kan læne dig tilbage, imens systemet aflæser og behandler dine fakturaer.
Alle købsfakturaer eller dokumenter importeres til Business Central, hvorefter de arkiveres på den relevante kreditor eller post, så du altid kan søge den frem igen.
Forskellige formater til import er:
Alle relevante oplysninger overføres automatisk til de rette felter i Business Central, som effektiviserer registreringen af dine indgående dokumenter.
Oplysningerne aflæses afhæng af den specifikke dokumenttype, f.eks. købsfakturaer, salgsordrer, kontrakter, kundekontoudtog osv. Uanset dokumenttypen kan de alle håndteres og behandles centralt i dokumentkladden.
Modtag dine kreditorfakturaer/købsfakturaer i din faktura indbakke.
Kreditor fakturaerne/dokumenterne importeres til Business Central.
Document Capture fra Continia aflæser data fra kreditor fakturaerne.
Når alle dine købsfakturaer er bogført, kan du med Payment Management sætte alle fakturaer til betaling i banken i én samlet betalingskladde.