Document Capture gør betaling lettere

Sæt strøm til det manuelle kreditorbogholderi

Automatiser dine kreditor opgaver med Document Capture i Business Central

Fakturering af køb er en tilbagevendende og nødvendig begivenhed, og afhængig af de store mængder fakturaer er det en tidskrævende opgave med mange gentagelser.


Document Capture  er den ideelle softwareløsning til at automatisere processerne inden for kreditorbogholderi. Ved at benytte denne løsning kan du effektivt optimere din arbejdstid, undgå gentagende arbejde og gøre det sjovere at arbejde med kreditorbogholderi.


Med Document Capture minimeres risikoen for småfejl, der som dominoeffekt, kan aflede flere fejl. 


Sæt strøm til dine fakturaer

Automatisering af fakturabehandling


Automatiseret fakturabehandling er designet til at reducere risikoen for tastefejl, forhindre forsinkede betalinger og sikre, at ingen fakturaer går tabt under processen.

Oprettelse én gang


Opret kreditorens oplysninger én gang og design dine skabeloner. Herefter automatiseres genkendelsen af alle dokumenter fra denne leverandør. Det sparer tid, reducerer risici og mindsker fejl.


Aflæser data fra fakturaer


Document Capture afkoder, indlæser og registrerer data fra alle fakturaer direkte ind i Business Central. Du kan læne dig tilbage, imens systemet aflæser og behandler dine fakturaer.

Sæt fut i kreditor bogholderiet

  • Reducer udgifter til print
  • Færre fejl fordi data trækkes automatisk
  • Reducer manuel indtastning
  • Frigiv tid til andre opgaver
  • Slip for papirbunker
  • Genfind fakturaer i Business Central
  • Høj sikkerhed med godkendelsesprocedurer
  • Undgå af jagte dem der skal godkende en faktura
  • Sæt systemet til automatisk at bogføre eller følg processen og bogfør dem manuelt

Importér dine dokumenter til Business Central

Alle købsfakturaer eller dokumenter importeres til Business Central, hvorefter de arkiveres på den relevante kreditor eller post, så du altid kan søge den frem igen. 


Forskellige formater til import er:


  • Email (PDF og XML)
  • Printer med scanningsfunktion eller netværksscanner
  • Continia Delivery Network (XML)


Alle relevante oplysninger overføres automatisk til de rette felter i Business Central, som effektiviserer registreringen af dine indgående dokumenter.


Oplysningerne aflæses afhæng af den specifikke dokumenttype, f.eks. købsfakturaer, salgsordrer, kontrakter, kundekontoudtog osv. Uanset dokumenttypen kan de alle håndteres og behandles centralt i dokumentkladden.

Kreditor faktura processen

1. 

Modtag dine kreditorfakturaer/købsfakturaer i din faktura indbakke.

3.

Kreditor fakturaerne/dokumenterne importeres til Business Central.

5. 

Kreditorfakturaen oprettes automatisk i Business Central.

2. 

Document Capture fra Continia aflæser data fra kreditor fakturaerne.

4. 

Registrér kreditorfakturaerne/dokumenterne til en finanspost i Business Central.

6.

Når alle dine købsfakturaer er bogført, kan du med Payment Management sætte alle fakturaer til betaling i banken i én samlet betalingskladde.

Vi er certificeret!

Expense Management
Payment Management
Document Capture
Document Output

Klar til optimering af kreditor bogholderi?

Privatlivspolitik

OK