JobManager er en multikunstner indenfor komme/gå registrering, tids- og vareregistreringer, materiale forbrug og meget mere
Foruden jobregistrering håndterer løsningen også klargøring til løn, så I undgår tunge arbejdsgange og manuelle beregninger. Med løn modulet håndteres selv de mest komplekse overenskomster og lønregler.
Og sidst men ikke mindst, indeholder JobManager også en løsning til kvalitetskontrol i form af fleksible skemaer og tjekfunktioner.
Med Tasklet Factory til Business Central, får du et sikkert og effektivt værktøj til optimering og strukturering af dit lager.
Løsning er basseret på stregkoder og logikken fra Business Central. Med håndholdte terminaler/scannere kan medarbejdere hurtigt og effektivt foretag pluk, flytninger, sende varer med fragtlabels uden brug af printede pluklister og manuelle opdateringer af lageret.
Det giver markante besvarelser i print, tid og minimerer risikoen for fejl, og lageret vil altid være opdateret i realtid.
Med Master Data Management får du en løsning der strukturerer dine data, så for eksempel varer, leverandører og priser oprettes i et regnskab og synkroniseres herfra til flere regnskaber.
Løsningen sikrer at data kun vedligeholdes et sted, fejloprettelser og dubletter bliver fortid og i sparer tid på at vedligeholde de samme data i flere regnskaber.
Løsningen er fleksibel og der kan oprettes både globale og lokale felter, hvor de globale felter er låst for redigering og de lokale felter kan redigeres og oprettes lokalt.
Anel Zujo, Rehau-Behr A/S
"Vi er glade for at konsulenterne altid tager udgangspunkt i standard systemet, og hvis det ikke opfylder vores behov, så er de dygtige til at skabe hensigtsmæssige og effektive løsninger, der understøtter netop det særlige ved vores virksomhed.”
Expense Management fra Continia er en simpel og effektfuld løsning til håndtering af udgifter og refusion.
Med en smart app kan medarbejdere løbende registrere diæter, kørsel, udlæg og udgifter på farten og undgå at samle kvitteringer i stakkevis eller lede efter bilag.
Løsningen sikrer løbende overblik, og registreringer sker med få klik løbende i stedet for store samlede mængder ved månedsafslutning.
Document Capture er en sværvægter til håndtering af kreditorbogholderi med sine automatiske løsninger til fakturaindlæsning og registrering.
Opret dine leverandører og faktura skabeloner en gang, og herefter matcher systemet selv fakturaer mod kreditorer og ligger dem klar til bogføring.
Løsningen sikrer overblik over betalinger og Business Central bliver et centralt opslagsværktøj
Med alle registreringer håndteret og bogført med Expense Management og/eller Document Capture gør Payment Management arbejdet færdigt.
Alle betalinger samles i en fil og sendes til banken, så du reducerer mængden af betalinger og gebyrer hertil.
Med løsningen får du et stærkt system der håndterer flere betalinger på samme tid på tværs af kunder og valutaer, og samtidig reducerer risikoen for tastefejl.