Expense Management håndterer dine bilag
Slip for manuelt og besværligt arbejde med at gemme og indsamle kvitteringer og bilag, og få i stedet et automatiseret system, hvor du kan sende dine kvitteringer løbende til bogholderiet, og administrere og få overblik over alle medarbejderudgifter i Business Central.
Expense Management er en fuld integreret løsning i Business Central, der viser medarbejder udgifter i realtid. Løsningen effektiviserer hele udgiftsprocessen og giver samtidig alle medarbejdere adgang til smarte værktøjer via en mobil app eller webportal.
Løsningen giver mulighed for at tilføje så mange brugere der er behov for, uden ekstra omkostninger. Alle der har et behov for at registrere udgifter kan gøre brug af løsningen.
Expense Management digitaliserer dine fysiske bilag, rydder ud i diverse Excel ark og bunker af kvitteringer. Løsningen reducerer ventetid og fremskynder refusioner.
Med adgang via en mobil app eller webportal, kan medarbejdere scanne og uploade kvitteringer, der sendes direkte til den rette godkender. Og godkendere kan tilgå løsningen hvor som helst.
Med Continia Expense Management integreret direkte i Business Central forenkles udgiftsprocessen. Mobilapp til rapportering, browserportal til indsendelse og godkendelsesportal effektiviserer hele udgiftshåndteringen. Udgifter bogføres direkte på finanskonti i Business Central for øget effektivitet og opdateret overblik i realtid.