Få nem og hurtig overblik over dine projekter og opgaver, og få et fyldestgørende status over estimater og leveringer.
Når du indgår en supportaftale med os, giver det adgang til din egen projektportal, hvor du kan følge alle dine projekter, opgaver, estimater og leverancer.
Det betyder, at alle leverancer, konsulentydelser og udviklingsopgaver aftales og leveres via portalen, hvor de enkelte opgaver beskrives, estimeres og godkendes.
Når vi arbejder på den måde, sikrer vi at alt er forventningsafstemt inden igangsætning.
Foruden et stærkt overblik og gennemskuelighed, får du en fordelagtig timepris, når du køber et abonnement til vores opgaveportal.
Vi anvender en simpel projekt model overfor alle vores kunder, som synliggør alle opgaver, estimater og leverancer.
Du kan nemt og hurtigt oprette supportsager direkte i potalen til os og følge opgavens status, estimat og leveringstid.
Vores konsulenter registrerer timeforbrug på alle opgaver, som er synlig for kunden. Der opnås således fuld transparens der afspejler sig i faktureringen.
Opgaverne følger et workflow, hvor kunden deltager i opgavebeskrivelse, test og godkendelse, så vi sikrer alt er korrekt inden det lægges i drift.